Thursday, July 12, 2012

Petai oh petai

Hari ni rajin masuk dapur
Rajin nak upload gambar dalam entry
Sambil sambil tunggu ayah anaqi balik dari bengkel (owh sempat nasi ku sejuk balik nih)

Lauk saya hari ni membuatkan tangan saya pijar
Apa petua supaya tangan tak pijar lepas pegang cili ek. Tangan saya ni nipis lagi. Pantang pegang cili mula la pijar (haha alasan malas nak masak, boleh?)
Suka hati ko la jie harharhar

Apa lauk saya ya.
Hah tu dia petai-tempoyak-cili-ikan bilis.
Ntah apa nama dia, saya belasah je, sebab first time buat
Sebab stok petai banyak gila
Dah buat jeruk pun masih banyak lagi
Try la masak tempoyak-petai ni
Belasah je, kita dengar apa kata peminat tegar petai ni karang =)
Lauk sampingan, ikan masin dan juga sayur kacang untuk anaknda tercinta hoyehhh

Bye

No comments: