Monday, February 18, 2013

Update dikala 37 minggu

Saya dah mula sakit belakang.
Sakit urat kot mungkin sebab cara tidur, tak boleh mengiring kiri dan kanan, terlentang je gamaknya. Bantal tak cukup 2, kena ada 3,4.
Batuk masih belum surut.
Ditambah dengan pakej sakit belakang memang very the bomb.
In sya allah saya boleh hadapi ni, sikit je sikit je (pujuk diri, motivasi hati)

Lusa nak gi jumpa obegynae, nak tanya pasal condition yang saya mention dientry lepas. Harap jawapan yang bakal didengar memberangsangkan . Cewah :) prays for the best.

Gajet yg budak kuat lari ni cederakan dah sihat. Ni tengah lepas gian sebelah saya. Esok ntah boleh bangun ke idak ni nak gi sekolah. Naqeee sleep now !!!

Ni gambar aktiviti ahad lepas. Teriba mak terajin buat karipap yang dah berkurun mak tak buat. Jangan risau saya ada 2 pembantu yang cekap yall.

No comments: