Friday, December 28, 2012

kejadian yang anda akan jumpa menghampiri minggu peperiksaan

Situasi 1

Pelajar: "Puan, saya nak skema jawapan paper **** sem lepas?"
Pensyarah : " Awak nak buat apa dengan skema jawapan?"
Pelajar:" Saya nak semak la, sebab saya dah buat, saya nak tau jawapan yang saya buat tu betul ke tidak"

Bukan nak jawapan atau nak dicuss ye kawan-kawan. Nak SKEMA jawapan??
Yang mana practically sipembuat kertas soalan itu pun tidak dibenarkan memiliki.
Inikan kamu, si penjawab soalan.



$^&^*()(+_)_&%^&%*&

Huhu sungguh bagus attitude Gen-Y sekarang ni kan
Nope, I'm not reffering to all, but most of them need more 'humanity supplement' inside and outside.
And this is not a general statement yet it isn't totally fair to all Gen Y (Eventhough i'm one of them)

But I'm saying through observation.
Sometimes I felt dissapointed and it is easilly bring me up to the madness.


 
I'm not perfect
I need more passion in this field.


No comments: