Tuesday, December 4, 2012

nursing pillow

Nursing Pillow atau Boppy pillow

Apakah mereka ini
Cuba lihat gambar dulu ya
Macam-macam corak dan bentuk.
va va va sukanya awak
image adalah di google ya


Saya secara tak sengaja tertengok nursing pillow ni waktu browse baby crib.
Dang dapat idea ting ting....

Masa naqee dulu saya main taram alas pakai bantal je waktu nak susukan (ok apa dapat gak 9 bulan penuh saya susukan budak kecik nih)
Bila melawat kawan baru melahirkan baby baru lah saya terperasan nursing pillow yang besau gabak dia pakai. Sebab biasa saya nampak neck pillow yang kecik cemetot je.
Ok nampak praktikal.

 

Bagi yang gigih nak menjahit bagai ini ada nursing pillow pattern yang quit reliable. The author ada sediakan pattern then awak print je. Kemudian jahit ikut arahan yang diberi.
Saya tak mula lagi. Baru  print pattern je. Kain mungkin ada kat rumah tu (kena check dulu). Dah ada hasilnya nanti saya post lagi (kalau ada la, hehe mudah-mudahan ada)

Kalau nak beli yang siap je pun sonang. Sila pergi kat kedai yang saya sediakan link kat bawah ni ya
  1. Bumblebee Nursing pillow (macam gambar first) take note yang ni cuma harga cover dia je
  2. Yang ni ada 2 Brand Baby Jaya dan Bumblebee Nursing Pillow
Ok dah yang lain-lain sila google sendiri, i malas nak google kan bagi pihak hehe.

No comments: