Thursday, September 2, 2010

Tanda-tanda pemulihan

Malam tadi doktor Fadzilah datang untuk memeriksa naqee malangnya naqee sudah tidur (naqee memang tidur awal, sekitar jam 8 malam dia sudah melentok-lentokkan kepalanya tanda mahu tidur sambil menghisap bibir dan mencari selimut 'busyuk'(saja gunakan term ni walaupun selimutnya akan saya basuh selang 3 hari). Tambahan pula kami sudah memberikan ubat sedari jam 8 malam (sungguh naqee amat fobia kan syringe, nampak sahaja kami mememang syringe dia akan serta merta memeluk saya sambil menolak-nolak tanda protes, kasihan anak bujang saya).

Tapi yang menyenangkan hati saya, suhu badannya sudah kembali normal. Menurut Doktor Fadzilah itu tanda tonsilnya menunjukkan perubahan akan pulih namun dia akan kembali memeriksa tonsil naqee pagi ini untuk pengesahan. Mudah-mudahan naqee akan pulih sepenuhnya seperti sediakala. Amin

Al-hamdullilah, naqee tidur lena malam tadi, hanya bangun untuk meminta susu setelah seharian tidak menyusu langsung dan hanya meneguk air masak seteguk dua. Lega hati saya, terima kasih Allah.

Untuk gambar, saya akan post kemudian memandangkan lappy saya ada masalah dengan sistem bluetoothnya.
P/S : Fuhhh berdebar sungguh bila nurse kata suh bagi ubat dan inject...cnfirm naqee meronta-ronta lagi . Sedihnya daku dan hati ini.

No comments: