Monday, October 24, 2011

kerja itu ibadah

Dengan niat kerana Allah Taala, saya buat kali keduanya akan meninggalkan anaqi dibawah jagaan ayahnya mulai esok hingga rabu. Insyallah moga Allah lindungi saya dan kedua-dua cinta hati saya ini ketika kami berjauhan.
***
Duk elok-elok ngan ayah ye nak. Give me five ;)
***
Mengikut rekod, keduanya baik-baik saja sepanjang ketiadaan saya. Jadinya saya tak risau kali ini. Haha mungkin yang akan risau mak mertua saya. Confim she will call up her son to make sure everything is under controlled. How many time she will call? Hehe let we see ;)
***
Pssst, how to make sure u are always in high spirit in doing things? Coz i sort of demotivated lately especially when dealing with rejection (kerja ya bukan personal hehe sebab saya sangat-sangat bersyukur dengan anugerah Allah yang satu ni - my family)

No comments: