Wednesday, June 23, 2010

Gambar mengungkap seribu perkataan ::layan je::


Tidak mahu terlalu banyak menulis, hanya mahu menghidangkan beberapa keping gambar, buat kenangan sewaktu ibu dan adik-adik saya berada di sini.
Lokasi: Lorong kanak-kanak, gombak dan KLCC
Tarikh: 16 Jun 2010
Dari kiri : Ziha, ika, adik dan emak. Seronok adik dapat ke KLCC hehe. Ketika ini berada di depan KLCC
Mereka di hadapan KLCC. dalam gambar ziha tersenyum kambing kihkihkih
Ziha penat melayan naqee
sibuk mengejar bola . p/s cuba lihat adik bongsu saya yg sedang asyik cuba berenang

Lihat saja mukanya sudah tau yang sikecil ni sangat teruja dengan pelampung barunya yg agak maskulin



3 comments:

wanie_kashfi said...

cik gee...ziha tu anak sedara ko kan? adik pun dah besar...ya ALLAH! Dah lama rupanya kita kenal ya? Rasanya baru semalam adik n anak sedara ko kanak-kanak ribena lagi...terharunya aku...ni yang nak nages ni...

p/s : cik gee, ko edit gambar pakai software apa? tolong share sket ya...

jie said...

haha cik wanie, jom kita nanges sama2. aah ziha tu anak sedara aku (anak sulung kakak aku). Gambar tu xedit la cik wanie. gambar yang ada frame tu sebab design blog ni set mcm tu. tapi kalau ko nak edit, biasa aku guna photoshop.

wanie_kashfi said...

muka naqee main pelampung tu sebijik wan...hahaha...part kau ada gak...tembam...hehehe...jngn mare cik gee...

p/s: fika pegnant lg...january ni due...ko tak nak ke?