Tuesday, June 22, 2010

gambate, berusaha, chaiyok, try the best...Moga dipermudahkan Aminnn...


'Rancang dan berkerjalah dengan apa yang ada ditangan. Jangan bimbang akan hal-hal tidak menentu dalam angan2. Yang ditangan itulah yang sebenar. Yang dalam angan2 itu masih samar. Kita tidak mungkin hidup dalam dua alam yang samar-masa lalu yang menjadi memori; masa depan yang masih ilusi. Hidup hakiki ialah hari ini. Itulah realiti' Solusi, 2008

Perasaan sudah bercampur baur tatkala mendapat khabar, (ya saya amat gusar, tapi akan cuba untuk kool dan fokus as above quote)

Tarikh hampir tiba tapi rasa masih tidak bersedia,

Rasa macam perlu lebih masa tapi rasa sudah terlalu muak,

Bagaimana situasi nanti..sudah bersediakah aku? hanya mampu berusaha dan berjuang hingga ke akhirnya dan mengharap agar tidak 'blank'. Amin

Selamat berjuang !!!

3 comments:

wanie_kashfi said...

cik gee...pegnant ke?

jie said...

huhu...jauhnya tersasar tekaan mu itu cik wanie..viva la, aku dah naik seram sejuk nih

wanie_kashfi said...

oic...hahaha...takpe cik gee...aku yakin ko buleh...pasni sambung phd kat oversea ek...nnt leh aku gi jalan tumpang umah ko