Monday, July 19, 2010

berita gembira 2 sekaligus ;) hooray


Khamis (15 july 2010) lepas alhamdullilah biras saya telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan yang dinamakan Myiera Raaniya Naufal binti Mohd Rizal. Alhamdulilah secara normal dan baby chubby itu seberat 3.8 kg (semangat bukan, later i'll upload the photo).

hari yang sama, sahabat saya, suhaiza hanim juga selamat melahirkan bayi lelaki (nama masih belum reveal), juga secara normal dengan berat 2.78kg.

Hanya sempat melawat biras saya sebaik saja diberitahu manakala masih belum sempat melawat sahabat saya (harap sobehah sihat ye). Betul kata jiey bau baby ni sangat harum, tak perlu pakai bedak pun dah sediakala wangi. InsyAllah bila sudah sampai masanya, diizinkan oleh Allah, saya pun akan dapat mencium bau 'wangi' itu sekali lagi. (naqee!!! are u ready? hehe, get set on ur mark and pretttttt!!!!! terberhenti daa, nampak muka ibu mertuaku kihkih sindri mau hengat okey).


muka ketat naqee bila diambil gambar- baru je botak, hehe baru nampak lelaki, selalu orang ingat anak saya ni perempuan huhu


sangat chubby okey pipi dia ;)

inilah dia myiera ranniya naufal

1 comment:

wanie_kashfi said...

jom cik gee...tahun depan nak? hehehe