Tuesday, July 20, 2010

nak tau tak?

huhu tak nak tau sudah. Tak kira nak cerita gak. (maklum la, saya kan tuan tanah)

Buat pertama kalinya, saya tersalah jadual. Sepatutnya kelas saya bermula jam 8.30pagi hingga 10.20 pagi. Tapi saya baru terperasan jam 10.00 pagi. Mati2 saya ingat kelas saya jam 10.30 pagi rupa-rupanya tersilap. Mula lah mengelabah !!!! (sampai tersalah telefon orang pula, uhhh mengelabahnya saya ni)

Takde siapa ke ingatkan saya? huh, incik hubby dah ingatkan kelas saya jam 8.30pagi, tapi dengan yakinnya saya ckp kelasa saya jam 10.30pagi. (sangat cuai okey!!!)

Terlalu asyik nak menyediakan slide merupakan salah satu sebab mengapa saya terlupa jadual saya (huh ni alasan lagi sangat tidak boleh diterima, kenapa tak siapkan sehari lebih awal? sangat suka mengais, huh lain kali tidak boleh dipraktikkan okey!!!)

Saya mudah lupa? hehe maklumla 2 urat saya putus ketika melahirkan, alasan lagi!!! (kata orang tua2, jika melahirkan anak lelaki, 2 urat ibu akan putus? apa halnya ibu yang kene bedah kan?)

moralnya : bagi orang yang mudah pelupa macam saya haruslah banyakkan menghafal nombor, membaca al-quran dan sebagainya. Plus harus pakai reminder nih hehehe..

No comments: