Tuesday, July 6, 2010

dua hari sudah berlalu, sejak 'peperangan' itu

Syukur ke atas segala rahmatNya... Pertempuran yang dinanti-nanti sudah berakhir, kadang-kadang tak percaya yang saya dah berjaya lalui saat getir itu (hehe untuk cik dayah and cik azee, chaiyoookkkkk!!!) . Cuma apa yang saya kesalkan, ada seorang hamba ALLAH ni yang kejenya suka menghentam tak kira masa tu buat saya rimas. Saya akui, apa yang dia katakan itu ada kebenaranya, cuma bagila saya ruang untuk bernafas seketika setelah mengharung 1 jam penyeksaan. Ini tidak, saat menunggu keputusan pun sempat dia 'berceramah' tanpa henti seakan masa ini akan berhenti. Huh! sungguh saya tertekan. Sesungguhnya, saya berdoa tidak akan bertemu lagi dengan hamba Allah ni, tapi mana mungkin !! sekali lagi huh!!!

Apapun, Harap saya akan kerja lebih kuat selepas ini, untuk masa depan kami sekeluarga dan tentunya amat pasti saya akan lalui saat ini entah berapa kali lagi, cuma kali itu, saya harap saya akan lebih bersedia untuk menyediakan 'top gun' mana tau kalau-kalau si hamba Allah atau spesies2 nya ini mungkin akan wujud lagi. InsyAllah..

3 comments:

wanie_kashfi said...

cik gee..amacam viva? 'orang luar' ke yang banyak hentam tu?

jie said...

atoi!!!! 'orang luar' sangat baik dan memahami, maklumla dia mmg dah expert, so sikit je aku terang dia dah faham. yang menyampah ni si'hamba Allah' nih, sangat kejam aku rasa, yela sape yg tak buat silap kan. even dia pun ada atau pernah buat silap. tgk masa la kalau nak tembak aku pun. ni tak nyempat2, 15min dia tembak bertalu-talu. aku pandang je malas nak respon. macam hampeh je.hishhhhhhhhhhhhhhhhhhh geram giler. tak pernah aku rasa meluat dengan manusia semeluat itu kahkahkah!!! . kalau nak bg aku membebel pasal hamba Allah ni, mmg xkan abes. papepun, alhamdulillah dah lepas 1 of hazab belajar kihkihkih

HidayaH said...

mcm tau je sape...hehe...ko nye pengerusi majlis sape? bkn siang2 lg dia dh filter ko punye tesis ke? masa ko buat graf tu?