Tuesday, July 13, 2010

Bila anak menangis tanpa sebab, kenapa?

Lama tak update tentang anak bujang saya, harraz anaqi.

Sudah 2 hari berturut-turut, naqee akan berjaga malam dan menangis. Dipujuk, didodoi, diberi air masak tapi masih lagi menangis. Bingung seketika, cuba diberi susu. Alhamdullilah akan lelap seketika. Namun akan berjaga lagi selang 2 jam. Saya tukar lampin, tapi masih merengek-rengek manja. Pagi tadi, bangun tidur dia menangis lagi, terus saya tukar lampin dan bagi baby bites...Tau apa reaction dia,.......................

zasss sepantas kilat dia menyambar. Ahaks, rupa-rupanya anak bujang saya kelaparan, padanla asyik menangis je. Lalu, saya buatkan bubur untuk sarapan naqee, pagi ini. (haha, tula sape suruh tak bagi anak makan sebelum tido, anak awak tu dah besar okey, mestila kuat makan). Terjawab sudah persoalan kenapa anak bujang saya menangis tanpa sebab.

kihkihkih tentu kamu semua gelakkan saya kan. Well, I'm fine with that. Haha tu nama nya ibu muda. (Muda ke saya? hehe jangan jawab!!!)

** Oh ya naqee, dah botak tau. Nanti saya upload gambar terbaru dia. Sekarang ni takde masa nak upload. Busy kononnya.

No comments: