Thursday, July 22, 2010

sudut mari bergambar


Saya upload gambar ini secara pukal. Faktor masa yang agak panjang untuk mengupload gambar menggunakan broadband (harus pakai streamyx) faktor malas, laptop yang meragam dan pendrive yang dipenuhi virus, worm dan incik trojan, membuatkan saya agak lama tidak meletakkan gambar di 'tanah' sekakang kera saya ini. Di tambah dengan habit saya yang tidur awal sejak dua menjak ni. (dengan alasan, penat berhempas pulas disiang hari dan dirumah adalah untuk berehat dan melayan simanja saya) menambahkan senarai alasan saya untuk tidak mengabadikan gambar disini.

Namun, malam ini saya gagahkan diri juga walaupun mata sudah hampir layu dan ini merupakan percubaan kali kedua saya. Syabas untuk saya ;)

Oppss, dimana anak bujang saya?

Owh, dia sudah lena dibuai mimpi sejak jam 9 tadi. Tinggal ibunya yang gigih ini masih lagi menanti sesuatu yang tidak pasti ahaks.....

ini hasilnya!!!!....
gambar ini antara yang terbaru. Naqee berambut botak sambil menunggang ultramen
habit yang memang tak boleh nak elak, mengigit barang
dan lagi gambar ketika mengigit batch kerja ibunya
rambut tercacak dengan gaya ala-ala terkejut

No comments: