Tuesday, August 24, 2010

zaman dolu-dolu

To cik kat,
Ok tak batu nih. Baru terperasan yang batu nih dah ada cover dia. Tapi boleh ke ko adjust sket-sket bagi nampak tertarik, ada lagi satu tapi tak ingat letak mana. Short term memory lost.


Kepada, cik kat dan cik wanie,
Masihkah kau ingat pada gambar tersebut? hehehe, korek punya korek terjumpa gambar ni . Kepada yang diluar sana. Gambar ini idakler terlalu lama, Cuma pada masa gambar ini diambil, kami saje menggunakan filem hitam putih. Nampak klasik gitu ahaks...

7 comments:

Jiey^Mien said...

Hehhehehhe..
Harus gelak tak hengat..
:P

wanie_kashfi said...

rindu lerr cik gee...aku nak copy gambar ni & letak kat blog aku tapi tak boleh ler pulak..buta IT sungguh la aku ni

Katrina said...

fulamak, siap letak gmbr ni... hehehe

p.s pendant tu, boleh diusahakan utk bg nmpk lebih menarik... lg satu, maybe utk rantai tu, aku leh tambah batu2 bulat yg sepadan instead of guna plain necklace.. amacam?

jie said...

Jiey: haha gelak jangan tak gelak.
Wanie: Nanti aku e-mail ok?
Katrina: amacam kat, ok x gmbr tu. mengimbas kan. Tambah batu2 tak gatal ke cik kat?

Katrina said...

Eh, tak la.. Sama je konsep pakai gelang, ape nak gatalnye.. Lgpun kalau tmbh batu2 tu, aku tmbh kat bhgn bwh je.. Means kalau ko pakai rantai tu kat luar, still leh nmpk gak wlpun pakai tudung, buat rantai pjg.. stylo ckit ko nak gi ngajar. Hehehe

Cover batu tu, silver ke cik gee?

jie said...

aah silver. ok aku dapat bayangkan mcm mana ko nak buat, sbb aku bayang benda yg sama tadi...

hehe glamer la sangat. semua ingat aku ni student tau tak, haha kekadang tu terpaksa pakai kad nak nampak kan aku bukan stdnt hahahaa..

Katrina said...

so, ok ke gitu? nnt aku sketch and tunjuk kat ko...