Saturday, November 20, 2010

Sabtu

Dah agak lama tak duduk dirumah sendiri tiap kali hujung minggu. Biasanya hujung minggu kami habiskan di gombak memandangkan ayah ada kelas setiap hujung minggu. Jadi ibu dan naqee akan sama-sama lepak gombak untuk memudahkan ayah untuk berulang alik. Atau, kami akan berjalan-jalan ke shopping complex jika ayah tiada kelas.



Berlainan dengan minggu ini, ayah minta untuk berehat dirumah saje. Takde jalan-jalan, tidak juga ke gombak. So, ibu request to go to tesco to buy some kitchen stuff. Dah lama tak ke tesco juga thiiiiiiiiiiiiiiii..


Tengah jalan-jalan ibu terjumpa dengan kain macam kain felt. Ibu beli sebab dah lama rancang nak cuba-cuba jahit guna kain felt ni. So ini hasilnya.....(hasil kerja kelam kabut sebab sambil jahit, sambil masak haha...hari ni ibu masak sup ekor dan begedil je)



Oh ye, eksperimen ini dijalankan pada sarung bantal naqee

Ibu tak berapa puas hati, sebab tak kemas dan padanan warna yang kurang menyerlah. Mungkin boleh cuba lagi lepas ni. Maklumla sekarang ada masa sikit, so boleh cuba gerakkan otak kanan pula ;) Good luck ibu..

No comments: