Tuesday, January 31, 2012

eksperimen jahit lurus

Ok itu status facebook saya malam tadi. Gigih semangat upload gambar kat facebook terus kan. Siri pengembaraan saya bermula sejak 2, 3 hari lepas, dan ini antara hasilnya yang sudah siap sepenuhnya. Ada satu lagi tengah dalam pembinaan, so segan nak tunjuk ;) nanti dah siap saya letak kat sini (hehe nak jugak).

Eksperimen no 1: Bantal yang sangat happy untuk living room saya
Ok, ye saya tau, sangat terang kan bantal kat atas ni. Kali pertama tengok kat LAUREA dah terberkenan. Ada diskaun pulak lagi la gatal tangan nak membeli. Actually, this fabric is meant for curtain, fabric ni tebal dan agak coarse. So mungkin sesuai kalau nak buat bag ke purse ke wrislet ke? hehe mungkin akan dipertimbangkan ;)
Eksperimen no 2: Bantal tido anaqi

Dan bantal putih kat atas ni, kainnya saya beli di IKEA, cotton nipis yang sesuai dibuat cadar. Tapi dah kurang sebab saya curi buat bantal si kecik yang tak pernah berganti tapi kerap basuh ok. Sebab nampak macam dah usang tu yang baru mak dia terhegeh-hegeh nak buat yang baru. 

No comments: