Monday, December 27, 2010

cuti-cuti christmas lepas

Pertamanya kami menghadiri anak buah suami, myiesha 3rd birthday celebration. Happy birthday Myiesha rihanna naufal!!! lihat anak bujang saya, behave je duduk sebelah birthday girl.
beza betul dengan sambutan hari jadi dia beberapa bulan lepas. owh dah dewasa rupanya harraz anaqi saya ni ;)
diam je tengok kakak icha potong kek. good boy ;)

ice cream cake. tengok ice kat sebelah tu. berasap-asap, maklumla negara kita kan panas.


oh ya, ni pula cottage pie yang saya bawa untuk santapan majlis hari jadi tersebut. gambar pie sebelum dibakar.

sekian saja laporan saya. oh ya handphone incik suami hilang waktu pulang dari majlis ni. nasib baik cuma nokia dia je yang hilang, kalau berry nya hilang sekali mau menangis dia hehe. tu la 'dunia je' kan, Allah bagi cash kat awak. ceritanya macam ni....

'masukla kereta tu' kata incik suami. 'awak start la kereta dulu, panas la' sambut saya sambil bermain-main dengan naqee. 'dunia je' dalam nada perli sambil meletak handphone diatas bumbung kereta. si isteri pula buat tak tau dalam hati pelik lak, tak pernah keluar ayat-ayat macam ni.takpe-takpe sabar je
...
situasi dalam kereta pula, 'eh, mana phone saya? 'sambil meraba-raba poket. muka dah pucat, dan mula la kalut. 'awak letak mana' tanya siisteri. 'atas keta'. terus bagi signal dan berhenti ditepi jalan 'nokia takde, cuai la saya ni' kata suami merungut-rungut atas kecuaian sendiri. isteri pula ' dunia je'. hahahaha suami gelak ' kenakan orang eh'....

sekian terima kasih ;)

No comments: