Friday, December 24, 2010

mode saya : happy (sekejap sebelum meeting jap lagi)

gambar naqee paling bawah sekali.

yeay!!! seronok rasa masuk pertandingan ni kan.
...
pehal la saya ni kan. macam tak pernah masuk pertandingan pulak. thiiii sebenarnya gembira bagi pihak anak saya. ni pun sebenarnya kerja ibu dia. anak dia tak tau apa-apa pun.
...
ya berbalik pada pertandingan, saya yang baru berjinak-jinak berblog ni bergatal-gatal la masuk give away contest. mungkin bagi yang aware, ada terperasan satu entry lepas saya dan juga di side bar saya tentang pertandingan 'show your baby teeth' anjuran lyn. so siapa yang nak tengok gambar anak-anak comel menunjukkan giginya. boleh la masuk sini ya. super comel dan hati pun boleh gembira bila tengok muka anak-anak yang ceria sambil menunjukkan giginya.
...
dan hari ini lyn akan menamakan top 50 anak-anak yang berjaya. 'mesti ko nak menang kan jie" haha mesti ada yang kata macam tu kan (haha kalau tak de sah saya perasan sorang diri thiiii LOL). tapi sebenarnya saya tak kisah, sebab itu bukan matlamat saya. matlamat saya cuma nak tengok gambar naqee di blog orang lain pulak LOL lagi sekali. apa la motip saya ni kan. haha apa-apa pun, gud luck semua contestant ya. okey tak bulih nak tulis panjang-panjang lagi sebab nak gi meeting dah. daa semua. assalamualaikum

No comments: