Thursday, December 16, 2010

Projek terbaru

Sedang mencari idea untuk membuat 9 dulang hantaran sebab adik lelaki saya akan berkahwin awal bulan febuari depan. Hiyaaaaa!!! bersilat jap. Dah lama tak berjinak-jinak dalam bidang kreatif ini. Maklumla, saya ni tak kreatif mana. So harus perah idea yang memang kering ni seperah-perahnya (hahaha statement yang sangat tak sesuai).

Nak tau apa idea saya
  1. Tema macam zaman greek, guna tali dan daun-daun. Tali lilit la kat sekeliling base pastu daun-daun lekat kat base. So warna yang difikirkan adalah coklat untuk tali-tali, hijau untuk daun-daun dan putih untuk base dulang.

Bahan pertama :Tali (sumber google)


Bahan kedua : Daun (sumber google)


Bila dah jadi nanti saya cuba tepek gambar kat sini okey atau mana tau idea bertukar pun saya akan kongsi kat sini.

1 comment:

Min said...

selamat mengkreatifkan diri ye...